solnedgång

solnedgång

söndag 18 november 2012

Jakten på den perfekta mediabänken










Den perfekta media bänken existerar inte. Har under en tid letat efter den optimala media bänken, efter lite efterforskning på nätet tog jag med mig gubben för att kolla på två media bänkar som verkade kunna uppfylla våra önskemål. Men inte, däremot hittade vi en annan som nästan hade alla kriterier dock med en prislapp på 12000 kr vilket jag tycker är lite i häftigaste laget för en media bänk som dessutom inte riktigt var hundra procent. Under mutor och tvång gick färden vidare mot Ikea ett varuhus jag besöker högst 1-2 gånger om året (trots 10 min hemifrån dock har det blivit lite fler besök nu under byggnadstiden). Detta för jag i grunden oftast är hyper stressad och har svårt att anpassa mig till deras koncept att behöva gå igenom hela varuhuset innan du fått tag på det du kom för.....Denna dag blev det lite på vinst och förlust som vi åkte dit men ut kom vi, och med en media bänk. Fick ge avkall på hel topp skiva men med en slutsumma på 1600 kr mot de 12000 kr så känns det som jag kan leva med den synliga skarven som TVn ändå täcker det mesta av. Tack Ikea för en bra deal, önskar bara att ni kunde göra lite fler genvägar här och där i butiken för att slippa kryssa genom alla avdelningar och kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar