solnedgång

solnedgång

onsdag 4 april 2012

Tefat, lampor, och Ftx

Då jag numera inte kan se ut genom fönstren så dras blickarna mot taket när jag ligger och softar i soffan om kvällarna, och där finns det alltför många INTE snygga detaljer. Normalt tänker man nog inte på dessa men nu har de börjat irritera mig. Taket innehar inte mindre än 24 spotlights, 3 in/ut sug till Ftx, 4 inbyggda högtalare, 5 "vanliga" lamputtag (jo, vi har såna också). Grönt lysande tefat för trådlöst nätverk. Och detta bara i vår "öppna yta" visserligen en ganska stor yta men måste verkligen alla dessa saker finnas? Om ni frågar min man så JA, själv är jag inte så insatt i det elektriska men jag vet att vi dessutom har fasta datauttag i alla rum så det där grönt lysande tefatet undrar jag om det verkligen var nödvändigt............
Tefat trådlöst nätverk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar